LIVRAREA PRODUSELOR

Produsele listate, spre vanzare, pe website, sunt vândute în baza unei comenzi, astfel încât vânzătorul se obligă să transmită comanda  curier, pentru a expedia bunurile, în sistem de curierat door-to-door, către Cumpărător.

Comenzile sunt procesate in maximum 24 de ore,  de la plasarea comenzii.

Livrarea va fi realizată, de luni pana vineri, in intervalul orar 9:00-17:00, sambată în intervalul orar 9-14.00.

Pentru comenzile de peste 200 ron, transportul este gratuit, iar pentru comenzile sub 200 se percepe o taxa fixa de 20 ,TVA inclus. 

Oferim posibilitatea deschiderii coletului, la livrare, in vederea verificarii, fara a cere o taxa separata. 

Vă rugăm să aveti in vedere ca produsele pe care le comandati pe site-ul www.secretscent.ro sunt  sunt comandate special pentru dumneavoastra, detinem stocuri, insa acestea nu sunt in cantitati mari.

Termenul estimativ de livrare este de 2-3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, dar nu mai tarziu de 15 zile lucratoare, termen socotit de la data confirmarii platii comenzii.

 În cazul comenzilor plasate în afara orelor de program sau în weekend, acestea vor fi procesate în prima zi lucrătoare.

De sărbători și în perioadele de reduceri, termenul de procesare a comenzilor se poate extinde.

Nu ne asumam intarzierea la livrare, daca perioada in care se plaseaza comanda este o perioada  aglomerata, spre exemplu:au loc  mari reduceri ale magazinelor principale din piata romaneasca,au loc  reduceri de Black Friday, conform promotiilor efectuate de noi,perioada  sarbatorilor legale.

In cazul in care dupa primirea confirmarii de catre vanzator, observati intarzieri in ceea ce priveste livrarea va rugam sa ne aduceti la cunostinta acest aspect in vederea solutionarii, prin e-mail la contact@scretscent.ro

CUMPARATORUL va intra in proprietatea bunurilor dupa semnarea documentului de transport si efectuarea platii (daca aceasta nu a fost in prealabil efectuata) catre curier.

VANZATORUL va efectua livrarea bunurilor si serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.
In cazul comenzilor de mari dimensiuni, termenul de livrare se discuta individual, pe fiecare comanda.

Va rugam sa aveti in vedere ca pentru comenzile care contin mai multe produse sau produse voluminoase, termenele de expediere pot fi mai mari de 2-3 zile lucratoare.

Aceste termene pot fi modificate din motive independente de vointa noastra.

In cazul in care doriti sa specificati anumite aspecte referitoare la livrare, cum ar fi ora de livrare sau puncte de reper, va rugam sa introduceti aceste date,in casuta de observatii inainte de finalizarea comenzii.

În ziua in care coletul cu produsul comandat de dumneavoastra este expediat, veti fi instiintat prin e-mail, SMS sau telefonic de catre reprezentantii nostri.

Dacă produsul  solicitat nu poate fi livrat (cumpărătorul nu răspunde, adresa specificată de cumpărător este  eronată  si alte imprejurări ce pot surveni), cumpărătorul va fi contactat telefonic de către curier si  se va prezenta la adresa precizată. Dacă nu se poate lua contact cu respectivul cumpărător, coletele rămân stocate la  curierul zonal, timp de 5 zile, după care revin la expeditor.

Raspunderea pentru orice deteriorare cauzata produsului, coletului sau pachetului trimis de catre noi , revine  societatii de curierat sau transportatorului, conform legislației în vigoare. 

 

Urmarirea comenzii

Dupa inregistrarea comenzii, poti urmari statusul acesteia din contul tau de client, accesand sectiunea „Comenzile mele”.


Va rugam sa tineti cont ca transportatorul isi asuma vina in masura in care destinatarul deschide coletul la primire, iar agentul de curierat intocmeste un proces verbal in care semnaleaza problemele aparute. 

Produsele vor fi inlocuite de catre  noi ,daca se face dovada culpei  societatii de curierat si daca exista un proces verbal intocmit de catre agentul de curierat. 

În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost menționate eronat,inclusiv din cauza faptului că au fost introduse in mod eronat în baza de date,vânzătorul își  rezervă dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută, dacă livrarea nu s-a efectuat încă.

Vânzătorul nu răspunde  de situațiile apărute în legatură cu predarea produselor  către cumpărător sau reprezentantului acestuia. 

Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru  prejudicii de orice fel pe care utilizatorul/cumpărătorul sau oricare terță parte le poate suferi pentru  prejudicii care rezultă din utilizarea defectuoasa a produselor după livrare. 

Vânzătorul  nu va fi răspunzător în cazul în care  partenerii săi de orice fel implicați în executarea comenzii, nesocotesc oricare din obligațiile contractuale.

Magazinul on-line www.secretscent.ro nu este răspunzător pentru expedieri întârziate, pierderea, distrugerea, deteriorarea, nelivrarea sau livrarea greșită a unei expedieri sau a unei părți din aceasta în cazul în care sunt generate de următoarele situații/circumstanțe independente de voința noastră, după cum urmează:

  • blocaje rutiere (căderi de copaci, stânci, coliziuni în lanț), surpări de teren în apropierea șoselei;
  • căderi de poduri, astupări de tunele montane, deraierea trenurilor în apropierea șoselei, blocări naturale, greve neautorizate, revolte spontane regionale, condiții meteorologice nefavorabile bunei desfășurări a itinerariului propus;
  • cauze naturale: seisme, cataclisme, furtuni devastatoare, tornade, incendii naturale, inundații, deversări de fluvii, părăsiri de albii etc;
  • cauze umane: starea de război, starea de asediu, stare de urgență, etatizarea forțată (trecerea în proprietatea statului), revoluții, revolte populare, boli infecțioase (epidemie, pandemie), etc.;
  • nerespectarea comenzilor de către furnizori și  alți terți.